RPGnu
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RPGnu

Maak een rollenspel aan of doe mee met anderen. Laat je fantasie de vrije loop.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Dragon Trainers

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Shades

Shades


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Magical World

Dragon Trainers Empty
BerichtOnderwerp: Dragon Trainers   Dragon Trainers Icon_minitimewo aug 06, 2014 10:34 pm

Dragon Trainers Images?q=tbn:ANd9GcRlTQl33K5B3Or7XAnMxJsMN1Dxa1WAh2FA62XZ3LZstXNqv81v

Welkom in het land van de Draken! In Frankrijk, in een afgelegen stuk in de bergen, hebben mensen een kamp opgezet om Draken te trainen. Ze worden getraind tot bewaker, bewaker van grote schatten. Er zijn trainers, die ieder een eigen Draak hebben, mogen zelf weten hoe ze van een Draak een bewaker kunnen maken, maar er is wel een (grote) lijst van dingen die de Draken moeten kunnen doen. De trainers slapen in een gebouw bij de bergen. Ze kunnen onderling vrienden zijn, elkaar helpen, verliefd op elkaar zijn, of elkaars vijanden zijn. Ook is er een klein ziekenhuisje naast het slaap- en eetgebouw, met een aantal dokters. De trainers behandelen hun Draken als hun huisdieren, ze zeggen waar het op staat maar zijn erg lief voor ze. Voor de rest mag iedereen zelf weten hoe het verhaal loopt.

Het terrein
Er staan een aantal mega palen in de grond gezet, om de Draken ´s nachts aan vast te binden. Alle trainingen worden gehouden, gewoon in de buitenlucht, met alleen de bergen als beschutting. Als de Draken wegvliegen, zit er wel een mega koepel om de bergen, zodat ze niet ergens in Frankrijk alles in brand zetten. Door die koepel kan geen vuur en geen Draken. Aan de rand van de koepel staan 3 kleine gebouwtjes: Een slaap- en eetgebouw, een douche- en was gebouw en een ziekenhuisje. In het ziekenhuisje is een kleine wachtruimte, met daaraan grenzend een operatiekamer (je weet maar nooit), een gipskamer, een rontgenfoto kamer en 3 brandwonden kamers. Ook zijn er 3 kamers met elk 2 bedden voor mensen die in het ziekenhuis moeten blijven. Daarnaast is het slaapgebouw. Daarin zit een woonkamertje (gewoon wat banken voor als je kapot bent), keuken (met een aparte kok of kokkin), eetzaal en de slaapvertrekken. Ik moet nog kijken met hoevelen je in een kamer slaapt. Het douchegebouw heeft 2 grote badkamers: mannen en vrouwen. Daarnaast zijn er nog douchehokjes. Deze 3 gebouwen worden niet beschermd door een koepel...

Dragon Trainers Images?q=tbn:ANd9GcR6gIVg6SoLrEIGFpmhdMVL5fq4bw6iNZOmrAjWWxuF3HyVtHAM

De Draken
Als je je inschrijft voor een rol, wordt ook meteen een foto en karakter omschrijving van je Draak gevraagd. Deze mag je dus helemaal zelf kiezen. Zorg er wel voor dat het karakter van je Draak niet te zacht is, er moet wat uitdaging in zitten.

Rollen
Er zijn dokters, koks of kokkinnen, trainers en leiders van de trainers, die overigens zelf ook Draken trainen. De dokter is een toevoeging van je personage. Je maakt bijvoorbeeld een trainer genaamd Maaike, maar deze is ook dokter. Net als de kok. Deze moet eten op tafel zetten, maar ditzelfde personage is ook een trainer. De trainers moeten dus zelf een Draak kiezen en die `opvoeden`. De leiders zijn mensen die af en toe kijken of alles goed gaat en belangrijke beslissingen nemen, maar ze zijn zelf ook trainer. Dus welke rol je ook hebt, je bent in ieder geval een trainer.

Eisen
Als je een Draak traint, zijn er een paar eisen waaraan de getrainde Draak uiteindelijk moet voldoen. De Draak moet...
- Mensen doden of heftig kunnen verwonden
- Snel zijn en goed tegen wonden kunnen
- Luisteren naar zijn baas
- Zijn baas niet verwonden
- Niet afschrikken als mensen hem aanvallen
- Mensen niets kwaad doen, tenzij ze een wapen hebben of ze proberen in te breken
- Niet ontsnappen van zijn post
- Vuur kunnen spuwen en er dingen in brand mee kunnen steken

Let op
De Draken zijn als pasgeboren baby´s, ze kunnen nog geen vuur spuwen, en moeten nog ontdekken hoe ze kunnen lopen. Iedereen krijgt dan ook op het begin van de RPG een ei, daar zit de Draak in.

Inschrijven
Vul het volgende lijstje in als je je wilt inschrijven voor een rol. Bij Uiterlijk (van zowel het personage als de Draak) moet ook een foto staan.
Trainer
Naam:
Leeftijd:
Karakter:
Uiterlijk:
Overig:
Bijrol
Bijrol:
Specialiteit:
Draak
Naam:
Uiterlijk:
Karakter:

Spelers tot nu toe:
Drakentrainers:
Gereserveerd - Illwill
Gereserveerd - Shades
Dokters:
Gereserveerd - Illwill
Koks:
Gereserveerd - Shades

Dragon Trainers Images?q=tbn:ANd9GcSGB9KNcukM0tYtZZUB4AJEB6UYEgIkl7BLrIbTG8XPsu4_sVsNdnee49E


Laatst aangepast door Shades op do aug 07, 2014 11:18 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

Dragon Trainers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon Trainers   Dragon Trainers Icon_minitimedo aug 07, 2014 10:30 am

Mag ik een drakentrainer en tegelijk dokter alsjeblieft? Vrouwelijk graag Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Shades

Shades


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Magical World

Dragon Trainers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon Trainers   Dragon Trainers Icon_minitimedo aug 07, 2014 11:18 am

Staat erbij
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

Dragon Trainers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon Trainers   Dragon Trainers Icon_minitimedo aug 07, 2014 12:01 pm

Bedankt!
Trouwens fijn dat je ook een RPG hebt aangemaakt! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Shades

Shades


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Magical World

Dragon Trainers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon Trainers   Dragon Trainers Icon_minitimedo aug 07, 2014 1:52 pm

blijkbaar heeft niemand interesse in deze rpg dus ik verwijder hem, goed?

EDIT: ik kan hem niet verwijderen, wil jij hem dichtgooien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

Dragon Trainers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon Trainers   Dragon Trainers Icon_minitimedo aug 07, 2014 2:07 pm

Okido, ik gooi hem wel dicht. Wil je anders samen met mij even via privébericht brainstormen over een drakenRPG? Want volgens mij sprak hij niet zo aan omdat er niet echt een op voorhand gestuurde verhaallijn in zat. Stuur me maar een PB als je interesse hebt,



ik gooi hier nu een slotje op Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Gesponsorde inhoud





Dragon Trainers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragon Trainers   Dragon Trainers Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dragon Trainers
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPGnu :: Rollentopics :: Fantasie-
Ga naar: