RPGnu
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RPGnu

Maak een rollenspel aan of doe mee met anderen. Laat je fantasie de vrije loop.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Demigods. || Gods of Olympus.

Ga naar beneden 
+4
Kit
Illwill
Amarela
Brodie-Sangster
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Delahaye




Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 07-08-14

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 2:54 pm

Zou kunnen haha, heb hem al voor 2 RPG's gebruikt, met de nodige aanpassingen.
Maar ik zal even uitzoeken hoe dat moet. Ik verbaasde me ook al over de grootte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brodie-Sangster




Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 2:55 pm

Je rol mag overigens ook een gave. Als Hermes kind sowieso dat je deuren kan openen zonder sleutel maar ook bijvoorbeeld telekinese. Als Hepheasthos kind kun je iets met vuur. Hadeskids kunnen doden -met iets wat moeite maar oké- oproepen. Zeus kinderen kunnen iets met bliksem, Poseidon kinderen kunnen iets met water en met paarden praten.
Gelieve niet ieder kind een kracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 2:59 pm

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 2ywimaw
Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 295bxva
Naam: Lucy Vanessa Graywell. Officieel is het Lucia, maar ze heeft het niet zo op die naam. Vooral omdat Athena die heeft uitgekozen. En ze het sowieso al geen naam vindt voor een kind.

Geslacht: Vrouwlijk.

Leeftijd: Zeventien [16 juni 1997]

Uiterlijk: Van nature is ze een brunette. Maar ze verft het al een tijdje. Van haar lichtbruine haar is ze eens naar donkerbruin gegaan, toen naar zwart. En nu heeft ze het blond, waar ze blij mee is. Deze lokken zijn stijl en lopen tot net onder haar schouders. Haar haren zijn best dik, dus duurt het kammen redelijk lang. In tegenstelling tot de andere Athena kinderen zijn Lucy haar ogen niet grijs. Nee, haar ogen zijn bruin. Dit is erg apart, aangezien het hele Athena gebouw grijze ogen heeft en zij niet. Lucy is niet zo heel erg lang. 1 meter en 67 centimeter om precies te zijn. Dit maakt haar niet zo veel uit, ze draagt dus ook geen hakken. Sowieso niet, ze noemt die marteltuigen. Dus nee, je ziet  Lucy niet zo snel lopen op hakken. Lucy haar huid is licht, met wangen die een beetje lichtroze/rood zijn. Haar lippen hebben van zich zelf een zacht rode kleur. Meestal draagt ze op haar wimpers mascara, en dit is het ook. Ja, lipgloss. Meer ook niet. Ook heeft ze altijd een zilveren armband om waar een turquoise steentje inzit. Als ze op dat steentje drukt komt haar zwaard Imitri te voorschijn, en is het steentje weg uit de armband. Als ze het zwaard kwijt raakt, verschijnt het steentje weer, en kan ze weer het zwaard gebruiken. Verder heeft ze nog een ander armbandje altijd om.

Innerlijk: Lucy houdt zich liever op de achtergrond, en doet dit ondertussen ook nog. Ze is slim en wijs, wat logisch is. Toch valt het haar ‘normale’ vrienden op. Lucy kan redelijk goed liegen, en gebruikt dit ook redelijk vaak. Ze is nogal bang om haar pijn en verdriet te tonen en doet dit dan ook niet. Net zoals ze erg onzeker is. Wat haar ergens tot waanzin brengt. Ze wilt niet zo zijn. Toch laat ze hier niets van merken, omdat ze goed kan liegen. Er zijn enkele mensen die haar kunnen doorzien omdat die haar door en door kennen. Lucy is aardig als je dat ook voor haar bent. Zo simpel als wat. Ben je dit niet? Dan is zij dit ook niet. Punt uit. Toch zal ze eerst altijd iemand proberen te leren kennen voordat ze wat van hem of haar denkt. Natuurlijk zijn er kleine vooroordelen, maar dat doet iedereen toch? Je kunt redelijk goed kattenkwaad met haar uithalen, en lachen. Ze is een gezellige meid met het hart op de goede plaats. Kom je aan haar vrienden? Dan heb je toch wel een groot probleem. Als dochter van de oorlogsgodin verliest ze niet snel. Boos krijg je haar niet snel. Ongeduldig is ze wel. Door haar adhd kan ze soms ook nogal wat…druk zijn. Dit is enkel als je haar kent. Want als ze je nog niet kent is ze redelijk verlegen en zegt ze niet veel, wat ze sowieso al niet altijd doet. Je kunt haar ook goed vertrouwen, en dan probeert ze je ook te helpen. Lucy houdt ook wel van lezen, alleen is dit met haar dyslexie lastig waardoor ze meestal oud Griekse boeken leest. Soms probeert ze een Engels. En de ene lukt haar beter dan de andere. Als het moet zal ze iemand vermoorden, anders niet. Ook zal ze alles op alles zetten om een gevecht te winnen. Lucy voelt zich ook redelijk snel ongemakkelijk. Ze kan er niets aan doen. En het maakt niet uit bij wie, ze zal bijna altijd op een gegeven moment. Ze is bereid om te sterven voor haar familie en vrienden.

Goddelijke Ouder: Pallas Athena. Beschermengel van de stad Athene. Godin van de strategie, wijsheid en oorlog. Alleen heeft ze het niet zo op de godin. Terwijl haar broers en zussen haar redelijk vaak hebben gezien en gesproken is dit niet in Lucy´s geval, die haar misschien maar 1 keer heeft gezien en gesproken. En haar meteen de deur wees. Vroeger tenminste, doordat de regels zijn aangepast wilt Athena nog wel eens contact met haar zoeken, maar wilt Lucy dat niet.
Toch heeft ze een gave van Athena gekregen. Als Lucy in water of een spiegel kijkt en zich concentreert op iemand kan ze diegene zien. En als ze wilt kan ze haar hand er letterlijk insteken waardoor ze daar als protectie staat. Dit laatste heeft veel energie nodig, en de laatste keer dat ze dit deed werd ze misselijk en duizelig. Overigens was dit 3 jaar geleden. Maar dat eerste kan ze zonder moeite doen.

Goed in: Torenrace. En ook in zingen. Maar dit laat ze niet zo snel iedereen horen, aangezien ze er onzeker over is. Ook is Lucy goed in zwaard vechten. En dolken of vijlen werpen.
Waarom Lucy overigens goed is met vijlen gooien is het volgende. Ze was eens alleen thuis, en was bezig met haar kamer op te ruimen tot er een hellehond in haar kamer was. Aangezien haar dolken en zwaard netjes en veilig lagen op geborgen greep ze maar een paar vijlen. En die raakte het lelijke beest. Vandaar.

Slecht in: Evenwichtsoefeningen hierbij valt ze snel, mensen loslaten. Boogschieten en haar emoties uiten.

Angsten: Spinnen. Maar ook om een geliefde kwijt te raken. Ook is ze bang om verstrikt te raken in vragen die ze niet kan beantwoorden. Het klinkt raar, maar als Athena kind zijn vragen die je niet kunt beantwoorden een regelrechte hel.

Extra: X


Laatst aangepast door Daggers op zo aug 10, 2014 1:53 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 3:01 pm

Ik heb het zo gezet dat de foto's geen probleem meer zouden moeten vormen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 3:03 pm

Illwill schreef:
Ik heb het zo gezet dat de foto's geen probleem meer zouden moeten vormen. Wink

Bedankt! Ik ga kijken of ik nu weer kan plaatsen D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 3:04 pm

Illwill schreef:
Ik heb het zo gezet dat de foto's geen probleem meer zouden moeten vormen. Wink

Ik krijg dit aldoor te zien. Bij die andere twee RPG's kon ik ook foto's plaatsen. Hier niet...
New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shades

Shades


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Magical World

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 3:19 pm

Daggers schreef:
Illwill schreef:
Ik heb het zo gezet dat de foto's geen probleem meer zouden moeten vormen. Wink

Ik krijg dit aldoor te zien. Bij die andere twee RPG's kon ik ook foto's plaatsen. Hier niet...
New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information.

Dit heb ik ook heel vaak, ik moet dan een andere afbeelding zoeken.. erg vervelend
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 3:34 pm

Hë oei? Dit ga ik even uitzoeken. ;/
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Amarela

Amarela


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 06-08-14

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 3:35 pm

Ik maak mijn perso de dochter van Poseidon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 3:49 pm

Daggers schreef:
Illwill schreef:
Ik heb het zo gezet dat de foto's geen probleem meer zouden moeten vormen. Wink

Ik krijg dit aldoor te zien. Bij die andere twee RPG's kon ik ook foto's plaatsen. Hier niet...
New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information.
Ik heb de oplossing jammergenoeg nog niet gevonden, maar je kan wel je reactie melden en daarin vermelden waar de afbeelding moet komen en de link. Normaal gezien kan ik wel elke afbeelding in de reactie krijgen.
Sorry dat het zo viavia moet ;/
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 3:52 pm

Oh, het zou nu moeten werken!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
DarkAng3l

DarkAng3l


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 34

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 7:38 pm

Mag ik een dochter van Hephaestus? (Vulcan voor mocht de romeinse naam wat bekender zijn)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragonstigerlilly.deviantart.com/
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 09, 2014 9:51 am

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Large
Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Large


Naam:  Selena Jordan
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17, 26 februari
Uiterlijk: Selena heeft lange donkerblonde haren, die meestal eerder stijl zijn. In vochtig weer komt er wel een natuurlijke slag in. Ze heeft blauwe ogen die iets verder liggen in haar gezicht, waardoor ze iets donkerder lijken en ze een beetje een mysterieuze uitstraling krijgt. Haar lippen zijn vol en hebben van nature en lichte kleur. Selena is niet uitzonderlijk groot met haar 1m66 en is zeer slank gebouwd. Ze heeft gladde, onopvallende spieren, waardoor ze sterker kan zijn dan ze lijkt.
Innerlijk: Selena is een vrolijk meisje, dat soms een beetje gesloten kan zijn. Ze maakt niet meteen contact met mensen die ze niet kent, maar zodra iemand tegen haar begint te praten reageert ze daar positief op. Selena zal altijd voor haar vrienden klaar staan, maar haat mensen die zichzelf te goed vinden. Ze zal misschien niets recht in hun gezicht zeggen, maar zal zeker geen beste vrienden worden met zulke personen. Verder houdt ze er af en toe van om alleen te zijn, maar ze kan evengoed genieten van een groep mensen om zich heen. Het hangt voornamelijk van haar humeur af.
Goddelijke Ouder: Pershephone
Goed in: Boogschieten, klimmen
Slecht in: Zwaardvechten, man tot man gevecht
Angsten: Claustrofobie, ook is Selena bang voor de zee.
Extra: Door haar moeder heeft Selena een connectie met de natuur. Ze is ook zeer goed in het verleiden van mannen, maar die 'gave' gebruikt Selena niet echt.

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Large


Laatst aangepast door Illwill op ma aug 11, 2014 9:30 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Regulus Black




Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 06-08-14

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 09, 2014 3:05 pm

Zoon van Apollo please?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 10, 2014 1:48 pm

DarkAng3l schreef:
Mag ik een dochter van Hephaestus?  (Vulcan voor mocht de romeinse naam wat bekender zijn)

Er is een tijdelijke stop op meiden, en ik ben bekender met Griekse namen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 10, 2014 1:49 pm

Regulus Black schreef:
Zoon van Apollo please?

Prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regulus Black




Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 06-08-14

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 10, 2014 6:41 pm

Naam:
Linos "Lino" Austin
Geslacht:
Man
Leeftijd:
17
Uiterlijk:
Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Large

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Large

Innerlijk:
Komt
Goddelijke Ouder:
Apollo
Goed in:
Boogschieten, messen werpen, zingen.
Slecht in:
Vechten met een zwaar wapen zoals een speer of zwaard.
Angsten:
Komt
Extra:
Hij heeft van zijn vader, Apollo, de gift van profetie gekregen. Hierdoor kan hij soms in de toekomst kijken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Icon_minitimema aug 11, 2014 9:31 am

Selena is klaar! (Ze staat hier een paar reacties boven)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 12, 2014 7:48 pm

Daggers -> 27O91O
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demigods. || Gods of Olympus.   Demigods. || Gods of Olympus. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Demigods. || Gods of Olympus.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPGnu :: Rollentopics :: Fantasie-
Ga naar: