RPGnu
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RPGnu

Maak een rollenspel aan of doe mee met anderen. Laat je fantasie de vrije loop.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Usergroups

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Shades

Shades


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Magical World

Usergroups Empty
BerichtOnderwerp: Usergroups   Usergroups Icon_minitimewo aug 06, 2014 2:02 pm

Boven in het menu staat `Usergroups`. Misschien is het leuk om verschillende groepen aan te maken, en dan kun je jezelf toevoegen bij de groepen van welke RPG onderwerpen je leuk vindt. Zo kun je meteen zien als je bijvoorbeeld een Divergent RPG wilt openen, maar je weet niet of er Divergent fans op het forum zitten, kijk je bij usergroups, en dan bij de groep Divergent. Als daar redelijk wat mensen inzitten, weet je dat je zo´n RPG kunt starten. Want normaal is het op Q dat dat bij ideeentopics staat, maar daar kijkt eigenlijk bijna niemand en dan moet je lang wachten voordat mensen reageren. En anders klik je op Usergroups en weet je meteen of er interesse is. Misschien een ideetje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

Usergroups Empty
BerichtOnderwerp: Re: Usergroups   Usergroups Icon_minitimewo aug 06, 2014 2:15 pm

Dat is zeker een idee ja Wink
Bedankt voor de tip, ik kijk meteen even in hoeverre het me lukt!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

Usergroups Empty
BerichtOnderwerp: Re: Usergroups   Usergroups Icon_minitimewo aug 06, 2014 2:21 pm

Ik ga een sticky topic maken waar mensen zelf kunnen zeggen van wat ze een groep willen en zelf kunnen aanbieden om groepsmoderator te zijn, aangezien ik moeilijk echt alles en iedere groep alleen kan beheren. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Shades

Shades


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Magical World

Usergroups Empty
BerichtOnderwerp: Re: Usergroups   Usergroups Icon_minitimewo aug 06, 2014 2:29 pm

Fijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Usergroups Empty
BerichtOnderwerp: Re: Usergroups   Usergroups Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Usergroups
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPGnu :: Suggesties-
Ga naar: