RPGnu
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RPGnu

Maak een rollenspel aan of doe mee met anderen. Laat je fantasie de vrije loop.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [RPG] Camp Agora |rollentopic|

Ga naar beneden 
+7
Shades
Kit
Mudita
Nuevo
Brodie-Sangster
Californication
Illwill
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 10:13 am

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Large

Camp Agora lijkt op het eerste zicht misschien een gewoon kamp van een een doodnormale jeugdbeweging, maar er is iets speciaals aan. Iedere deelnemer heeft stuk voor stuk zijn eigen problemen. De ene is er vrijwillig, de ander omdat het moest van zijn of haar ouders. De ene moet stoppen met roken of drugs, terwijl de ander zijn leven moet beteren en met zijn agressie moet leren omgaan. In deze groep zal er een grote verscheidenheid aan karakters leven. Eetstoornissen, eigenheidsproblemen, drugs, agressie,... Voor ieder probleem wordt in kamp Agora een oplossing gezocht!

Hoe ziet alles eruit?:

Camprules:

Wat moet ik weten?
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Innerlijk:
Verleden:
Extra:

Rollen:
Jongeren:
Annabeth Sophia Bäcker "Beth" ~ 27O91O |2|
Lova Sanderson ~ Nuevo |1|
Gereserveerd ~ Kit
Alyssa Young ~ Shades |1|
Gereserveerd ~ Melville
Nicoletta Irina del Rio "Nicole" ~ Parrish |2|

Nathan Grey ~ Californication |3|
Gereserveerd ~ Mudita
Elijah Blackburn ~ Rivera |3|
Andric Taylor Adams ~ Illwill |3|
Gereserveerd ~ nepenthe

Begeleiders:
Gereserveerd ~ Shades

Psycholoog: Venya Bjornson ~ Illwill |2|


Regels:
*Er is geen maximum aantal personages
*16+ is toegestaan, maar onder spoiler en met waarschuwing bij (Degene die niet willen hoeven het dan ook niet te lezen)
*Alleen ik maak de topics aan.
*Ik geef geen minimum aan woorden. Kies voor jezelf wanneer je je reactie waard vindt om te posten.
*Naamsveranderingen doorgeven (en ook even waarschuwen als het met hoofdletter I ipv. L is)
*Geweld en schelden mag IC maar niet OOC.
*Niet iemand zijn personage besturen zonder toestemming.
*Niet iemand zijn personage doden of verwonden zonder toestemming.
*Minstens 1 keer per week reageren (tenzij goede reden)
*Geen perfecte personages.
*Heb respect voor elkaar.
*OOC tussen [ * ( { #
*Vragen? Stel ze zeker!
*Er kunnen altijd personages bij! (Ook wanneer de RPG al loopt)
*Luister alsjeblieft naar de leiding, maak geen overdreven moeilijke personages, want zo wordt het voor een groot deel van de mensen verpest.

 Arrow  Praattopic


Laatst aangepast door Illwill op di aug 12, 2014 7:51 pm; in totaal 26 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Californication

Californication


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 06-08-14

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 10:49 am

Mag ik een jongen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 10:53 am

Mag ik een meisje met probleem?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuevo

Nuevo


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 24

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 10:56 am

Ik wil wel een meisje, maar ik ga morgen wel voor twee weken op vakantie, dus dan heb ik minder tijd dan normaal op de computer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 11:00 am

Nuevo schreef:
Ik wil wel een meisje, maar ik ga morgen wel voor twee weken op vakantie, dus dan heb ik minder tijd dan normaal op de computer.
Dat is niet erg, desnoods kom je later naar het kamp, dat kan zonder problemen. Wink
Ik zet je erbij



En de rest staat er trouwens ook bij Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Mudita

Mudita


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 26

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 11:04 am

Californication schreef:
Mag ik een jongen?

Terug naar boven Ga naar beneden
Kit

Kit


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Utrecht.

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 11:13 am

Mag ik een meisje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 11:26 am

Staan erbij Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 11:43 am

Ik ga beginnen aan mijn rol. Al het waarschijnlijk weer die ene wordt :Y)
Of een andere ghegeghe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 11:52 am

Daggers schreef:
Ik ga beginnen aan mijn rol. Al het waarschijnlijk weer die ene wordt :Y)
Of een andere ghegeghe.
Ah is niet erg. Ik vind het soms ook handiger. Op die manier heb je altijd hetzelfde karakter van personage zeg maar en weet je al echt hoe ze zou reageren en zo Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 11:53 am

Illwill schreef:
Daggers schreef:
Ik ga beginnen aan mijn rol. Al het waarschijnlijk weer die ene wordt :Y)
Of een andere ghegeghe.
Ah is niet erg. Ik vind het soms ook handiger. Op die manier heb je altijd hetzelfde karakter van personage zeg maar en weet je al echt hoe ze zou reageren en zo Wink

Okay, ik verzin toch eentje overnieuw. Maar ehh..staat erbij in welk land het is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 11:54 am

Daggers schreef:
Illwill schreef:
Daggers schreef:
Ik ga beginnen aan mijn rol. Al het waarschijnlijk weer die ene wordt :Y)
Of een andere ghegeghe.
Ah is niet erg. Ik vind het soms ook handiger. Op die manier heb je altijd hetzelfde karakter van personage zeg maar en weet je al echt hoe ze zou reageren en zo Wink

Okay, ik verzin toch eentje overnieuw. Maar ehh..staat erbij in welk land het is?
Oh, dat weet ik nog niet echt eigenlijk. Ergens in een beetje berggebied. Heb jij een idee? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 11:56 am

Illwill schreef:
Daggers schreef:
Illwill schreef:
Daggers schreef:
Ik ga beginnen aan mijn rol. Al het waarschijnlijk weer die ene wordt :Y)
Of een andere ghegeghe.
Ah is niet erg. Ik vind het soms ook handiger. Op die manier heb je altijd hetzelfde karakter van personage zeg maar en weet je al echt hoe ze zou reageren en zo Wink

Okay, ik verzin toch eentje overnieuw. Maar ehh..staat erbij in welk land het is?
Oh, dat weet ik nog niet echt eigenlijk. Ergens in een beetje berggebied. Heb jij een idee? Smile

Duitsland of Oostenrijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 11:57 am

Daggers schreef:
Illwill schreef:
Daggers schreef:
Illwill schreef:
Daggers schreef:
Ik ga beginnen aan mijn rol. Al het waarschijnlijk weer die ene wordt :Y)
Of een andere ghegeghe.
Ah is niet erg. Ik vind het soms ook handiger. Op die manier heb je altijd hetzelfde karakter van personage zeg maar en weet je al echt hoe ze zou reageren en zo Wink

Okay, ik verzin toch eentje overnieuw. Maar ehh..staat erbij in welk land het is?
Oh, dat weet ik nog niet echt eigenlijk. Ergens in een beetje berggebied. Heb jij een idee? Smile

Duitsland of Oostenrijk?
Zuid-Duitsland dan, volgens mijn vriend heb je daar veel heuvels maar ook bergen, beide dus. En dat is een beetje zoals het eruit ziet Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 11:58 am

x


Laatst aangepast door Daggers op do aug 07, 2014 11:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 11:58 am

Illwill schreef:

Zuid-Duitsland dan, volgens mijn vriend heb je daar veel heuvels maar ook bergen, beide dus. En dat is een beetje zoals het eruit ziet Wink
Ik heb altijd al een Duits karakter gewild mwhahah![/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 11:59 am

Daggers schreef:

Ik heb altijd al een Duits karakter gewild mwhahah!
Haha dan kan je die nu maken ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Nuevo

Nuevo


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 24

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 12:07 pm

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Tumblr_lk8n4mrY2S1qikf4xo1_500
Naam:
Lova Sanderson
Leeftijd:
17 jaar, 18 Augustus
Uiterlijk:
Wat meteen opvalt aan Lova is haar roze haar. Dat heeft ze al een paar jaar zo en ze is er tevreden mee. Het is niet knalroze, eerder zachtroze. Ook heeft Lova een pony. Haar haren reiken tot het midden van haar rug. Ze draagt het meestal los of in een vlecht. Het liefste los, maar dan zit haar haar teveel voor haar ogen. Afknippen zal nooit gebeuren, dus dan vlecht ze het maar, aangezien ze een staart te simpel vindt. Lova heeft grijze ogen die worden omringd door van nature borstelige wenkbrauwe en korte wimpers. Haar wenkbrauwen epileerd ze en de wimpers worden verholpen door mascara. Lova houdt wel van make-up, maar niet teveel. Haar oogschaduw is bijna altijd roze. Haar neus is naar haar zin iets te breed, haar lippen zijn beter. Wel mogen ze iets voller. Lova heeft een erg bleke huid die niet bruin wordt, maar alleen maar verbrand in de zon. Ze is een beetje kleiner dan de gemiddelde vrouw. Ze is ook erg dun, terwijl ze ook alleen maar dunner wordt.
Innerlijk:
Lova is altijd erg stil geweest. Praten was nooit haar beste kant. Vroeger vond ze dat niet erg en ze was gewoon zichzelf. Dat veranderde. Ze keek meer naar anderen en ze wenste dat ze net zo was als hun. Ze paste nooit echt in de groep. Aangezien niemand haar accepteerden, werd ze onzeker en begon ze te twijfelen over zichzelf. Wat was er mis met haar? Waarom was ze anders? Ze wilde veranderen, maar dat lukte niet. Ze was gewoon verlegen en daar kon ze niets aan doen. Toch wilde ze graag ergens bij horen en echte vrienden hebben waarmee ze kon lachen. Want als ze eenmaal vrienden had, werd ze opener bij die mensen. Dat was ook zo bij haar familie. Alleen kreeg ze geen vrienden. En aangezien iedereen haar raar, bleek en dik vond, begon ze af te vallen. Te veel af te vallen. In de loop van de jaren is ze alleen maar stiller te worden. Vroeger kon ze goed fantaseren en nadenken over dingen. Nu is ze niet meer zo levenslustig. Het hoeft niet meer van haar, want er is toch niets leuks aan het leven. Ze is erg gesloten en slecht in het vertrouwen van mensen. Ze gaat ook niet goed om met mensen en voor haar voelt het alsof iedereen boven haar staat en belangrijker is dan haar. Ze is wel erg trouw. Ze maakt haar huiswerk goed. Wel houdt ze er niet van als mensen de baas proberen te spelen over haar. Dan zoekt ze juist nog meer afstand. Ze weet erg snel en goed hoe mensen in elkaar zitten. Ze is dan ook een slim meisje. Ze kan erg koppig zijn en als ze iets niet wilt, doet ze het ook niet. Ze is erg standvastig wat dat betreft. Ze heeft het gevoel dat niemand haar begrijpt en om haar geeft. Ze voelt zich een beetje in de steek gelaten door de wereld. Ze probeert zo goed haar best te doen zodat mensen haar aardig vinden, en langzaamerhand wordt ze een beetje kwaad dat het niet lukt. Toen ze zo kwaad was heeft ze haar haar geverfd. Want wat ze ook zou doen, de mensen zouden haar toch nooit mogen. Veel mensen keuren het roze haar dan ook niet goed en vinden het niet bij haar passen. Lova vindt het juist wel bij haar passen. Het voelt voor haar als een verzetsdaad. Ze kan niet met woorden zeggen dat ze wilt doen wat zij wilt, aangezien ze dan dichtklapt. Dus doet ze het door middel van haar haar.
Verleden:
Lova heeft de tijd van haar leven gehad op de basischool. Ze had een paar vriendinnen waarmee ze het erg leuk had. Toen ze alleen naar een middelbare school ging vond ze dat erg spannend. Meestal praatte haar vriendinnen voor haar en als zij vrienden maakten, werden dat ook automatisch Lova's vrienden. Nu moest ze het zelf uitzoeken en al snel bleek dat ze daar niet erg goed in was. De woorden die ze wilden zeggen kwamen niet goed uit haar mond omdat ze zo nerveus was. Ze moet eigelijk eerst iedereen een paar dagen observeren voordat ze iets tegen ze wilt zeggen, maar zodra ze daar klaar voor was, had iedereen al groepjes gemaakt waar zij niet meer bijpaste. Van het begin af aan was zij het rare kind en het duurde niet lang voordat iedereen doorkreeg dat ze er niet bij hoorde. Toen begon het met plagen, wat alsmaar erger werd. Ze werd bleekgezicht genoemd, omdat ze een erg lichte huid had. Ook was ze blijkbaar te dik, wat helemaal niet waar was. Lova begon nog onzekerder te worden en ze at iets minder. Toen ze begon af te vallen, gingen de pesterijen gewoon door en het werd alleen maar erger. In het derde jaar werd ze in elkaar geschopt. Nooit heeft ze er iets van gezegd tegen haar ouders, tot haar moeder op een dag haar dagboek vond. Toen is ze hulp gaan zoeken voor Lova. Het hielp niet, al deed ze alsof het wel hielp. Na een tijdje vond haar moeder  dat het tijd was om iets anders te proberen, namelijk Camp Agora. Lova wilt niet gaan, maar ze moet van haar moeder.
Extra:
Lova's vader is kortgeleden vreemdgegaan en daarna gescheiden. Lova heeft het er erg moeilijk mee.
[RPG] Camp Agora |rollentopic| Tumblr_mkuf6szCGj1rsqv47o1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Shades

Shades


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Magical World

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 12:09 pm

Naam: Alyssa Young
Leeftijd: 17
Uiterlijk: [RPG] Camp Agora |rollentopic| Images?q=tbn:ANd9GcRnteGcfHMvDyDMSekvp6PAiV7xqI7N1YONCD0Cl60mELsHshMZ7g
Innerlijk: Alyssa kan er niet tegen als mensen iets negatiefs over haar zeggen. Ze zit op kickboxen, en valt mensen snel aan als ze het niet met haar eens zijn. Ze wil gewoon laten zien dat ze sterk is, en dat je het altijd met je eens moet zijn. Je kan haar beter te vriend houden. Maar helaas heeft ze het niet zo op vrienden. Ze verraden haar altijd (vindt ze) en ze zijn teveel bij anderen (denkt ze). Dus nu vertrouwd ze bijna niemand meer.
Verleden: Al het goede is weggevaagd door de jaren heen. Ze heeft geen greintje verstand meer, en vriendelijk kan ze al helemaal niet meer zijn. Ergens zit nog wel die oude Alyssa, maar er moet veel aan haar gewerkt worden wil ze die terug krijgen. Ze is een aantal jaar geleden heftig gepest en een paar keer in elkaar geslagen, vandaar dat ze op kickboxen ging. Ook haar ouders kunnen het niet goed met haar vinden. Ze zijn gescheiden, maar over één ding zijn ze het eens: hoe meer Alyssa weg is, hoe beter. Zij hebben dit kamp dan ook samen betaald, in de hoop dat deze psychologen (na al een aantal psychologen die het hebben opgegeven) haar wel aankunnen. Alyssa deed altijd waar ze zin in had, was brutaal en luisterde nooit naar haar ouders.
Extra: Ze doet aan yoga en mediteren (verplicht van haar ouders) Dit doet ze op de foto
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuevo

Nuevo


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 24

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 12:12 pm

Ik ga naar zuid-Duitsland op vakantie!

Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 12:13 pm

Nuevo schreef:
Ik ga naar zuid-Duitsland op vakantie!

Oh wat toevallig, haha!
Veel plezier Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 12:14 pm

Zijn er trouwens mensen die begeleider willen zijn? Want om in mijn eentje de begeleidende rollen te doen lijkt me nogal onmogelijk ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Melville

Melville


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 07-08-14
Leeftijd : 23

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 12:36 pm

mag ik een meisje dat ik later invul? Ik ben namelijk nu op vakantie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 12:40 pm

Melville schreef:
mag ik een meisje dat ik later invul? Ik ben namelijk nu op vakantie.
Dat mag absoluut! Ik zet je erbij Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Rivera

Rivera


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 06-08-14

[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitimedo aug 07, 2014 12:44 pm

Mag ik een jongen? Ik ga zaterdag wel op vakantie, dus ik hoop dat dat geen groot probleem is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[RPG] Camp Agora |rollentopic| Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RPG] Camp Agora |rollentopic|
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
»  [RPG] Camp Agora |Praattopic|
» [RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic}
» {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}
» [Rollentopic] Opstand - RPG (by Illwill & Shades)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPGnu :: Rollentopics :: Jongeren-
Ga naar: