RPGnu
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RPGnu

Maak een rollenspel aan of doe mee met anderen. Laat je fantasie de vrije loop.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}

Ga naar beneden 
+4
Kit
Madden
Brodie-Sangster
Illwill
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 1:13 pm

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} 2i8f87p

85 jaar na de val van Voldemort herreist het kwaad in een nieuwe vorm. Mensen worden om onverklaarbare reden dood aangetroffen, tovenaars verdwijnen,… Het onheil verspreidt zich in de tovenaarswereld.
Samen met zijn aanhangers, Shades genaamd, neemt Svarog steeds een stukje meer van de wereld over. Zijn doel is de toverwereld te overheersen, de mensen uit te roeien en de mudbloods hun plaats te laten voelen. Niemand heeft hem ooit kunnen aanschouwen. Een duistere schim is het laatste wat je ziet voor je ziel je lichaam verlaat.
in deze duistere en angstige tijden verwelkomt het schoolhoofd, Albert Theodorus Chamberlain, de leerlingen voor een nieuw schooljaar op Hogwarts. Professor Theodorus verzekert de leerlingen dat ze niet in direct gevaar verkeren, maar maant hen wel aan op hun hoede te zijn. Want wie kan je nu nog vertrouwen? Welke nieuwe vriendschappen ontstaan? Welke oude banden worden opnieuw aangehaald?

Wat moet ik weten?
Naam: (volledig):
Uiterlijk: (beschrijving + foto)
Karakter:
Tovernaarouders?:
Schooljaar:
Afdeling:
Extra:


Griffoendor:
Gereserveerd ~ Kit
Arabella Jess DiLaurentis "AJ" 6e jaars ~ Parrish |3|

Zwadderich:
Gereserveerd ~ Madden
Ysabeau Melisande de Clermont 'Ysa' 7e jaars ~ DarkAng3l |3|
Tyler Elijah Romano 7e jaars ~ Parrish |2|

Huffelpuf:
Aylin Samantha Moore 6e jaars ~ Illwill |2|
Thomas Dylan O’Shea "Thom" 7e jaars ~ Daggers |1|
Alec Newt Hillsborough ~ Kit |2|
Gereserveerd ~ Nepenthe

Ravenklauw:
Luca Elizabeth Westlize "Lux" 6e jaars ~ Daggers |1|
Sharon `Cheese` McHale 7e jaars ~ Shades |2|

Uurrooster 5e jaars:

Uurrooster 6e jaars:

Uurrooster 7e jaars:

Schoolregelement:

Regels
-OC aanduiden met ],},),*,…
-De personages moeten tussen de 16 en 20 jaar zijn
-Maximum 3 personages per persoon (elk personage in een andere afdeling)
-Ik geef geen minimum aantal regels, maar onthoudt dat een iets langere tekst vlotter leest en makkelijker te beantwoorden is.
-Geen ruzie, alleen in character
-16+ is toegestaan
-Geweld, schelden,… mag IC, niet OC
-Nieuwe topics worden door mij of Orcram aangemaakt. Ook voor vragen kunnen jullie bij hem terecht.

 Arrow  Speeltopic
 Arrow  Praattopic


Laatst aangepast door Illwill op vr aug 08, 2014 3:14 pm; in totaal 27 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 1:17 pm

Mag ik een Ravenclaw meisje in het zesde jaar?
Wat moet je overigens invullen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 1:19 pm

Daggers schreef:
Mag ik een Ravenclaw meisje in het zesde jaar?
Wat moet je overigens invullen?
Natuurlijk  Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 1:22 pm

Daggers schreef:
Mag ik een Ravenclaw meisje in het zesde jaar?
Wat moet je overigens invullen?
Oh oei over die laatste vraag gelezen. Dat staat er nu bij, was ik vergeten ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 1:33 pm

Say hello to punk Ravenclaw!
{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} 299c2c
{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} N1849k
Naam: Luca Elizabeth Westlize. Ze wordt Lux genoemd meestal.

Uiterlijk:Ze heeft rode haren, en dan ook echt rood rood. Dit heeft ze twee jaar geleden geverfd. Van nature is ze namelijk zwart harig. Haar ogen zijn blauw, en dan ook echt blauw. Met hier en daar een klein groen spikkeltje. Meestal staan deze vrolijk. Haar huid is erg licht en ze doet er ook veel aan om deze zo te houden.  Meestal draagt ze een spijkerbroek, zwarte kisten, een donkershirtje met print of helemaal niet en een zwart jack. Dat is enkel als ze vrij is. Maar ze heeft echt wel eens een beanie om haar rode krullende lokken. Soms zitten deze in een vlecht, anders los of in een lage staart. Luca is niet dun, niet dik. Gewoon lekker normaal. Ook heeft ze een neus, lip en wenkbrauw piercing. Die lippiercing heeft ze altijd. En dan de ene keer de neuspiercing erbij in of de wenkbrauw. Maar nooit alle drie. Luca heeft ook tatoeages. Zoals een infinity teken op haar linkerarm met daar de woorden Be You erin. Verder een G sleutel achter haar oor wat haar muziek liefde toont. Ook heeft ze in haar rechter oor drie gaatjes, waarin de laatste twee altijd een ringetje zit. En in de eerste gewoon een normaal oorbelletje. Veel mensen zien haar als een punk jongere die nergens om geeft. Terwijl dit niet zo is

Karakter: Als dit meisje je niet mag is ze een regelrechte bitch. Ze zal, vaak sarcastische, opmerkingen hebben en die kunnen nogal pijn doen. Luca toont haar mening eerlijk, en is dit dan ook meestal hard. Dan is ze ook regelrecht arrogant. Echter als vriend is het een schat van een meid. Je kunt erg druk en vrolijk met haar doen.  Luca is dan ook niet bang om haar gevoelens te uiten. Alleen doet ze het niet, omdat anderen haar dan bespelen. Liegen is ze goed in evenals zorgen dat mensen haar geloven. Ze is erg slim. Ook is ze wijs. Hierdoor doorziet ze anderen. Ook heeft ze dus altijd haar huiswerk af, en meestal ook wel goed.  Ze wordt redelijk snel geërgerd en boos, maar is wel heel geduldig. Luca is door haar eerlijkheid nogal een flapuit waardoor ze soms geheimen doorvertelt, dit spijt haar dan ook oprecht. Ze is wel een redelijk bezorgd type. Ook geeft ze om de mensen die ze nu nog heeft.

Tovernaarouders?: Ze is halfbloed. Haar vader is een volbloedtovenaar uit Gryffindor, en haar moeder een dreuzeltelg uit Ravenclaw. Alleen is haar vader overleden toen ze in het derde zat. Haar moeder was depressief en ze is dus weggelopen. Nu woont ze met een andere heks en een andere tovenaar in een krot dichtbij de wegisweg. De jongen is al van Hogwarts, en het meisje is jonger dan Luca en zit in Hufflepuff. Van haar vader heeft ze zowel dreuzel als tovenaars geld geërfd.

Schooljaar: Het zesde leerjaar. Ze is ook iets ouder dan de rest. Luca is namelijk al zeventien.

Afdeling: Ravenclaw.

Extra: -Kan nog komen-
Terug naar boven Ga naar beneden
Madden

Madden


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : Winterfell

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 1:35 pm

Meisje in Slytherin voor mij please!  albino 
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 1:36 pm

Niiiicee!!! Ze staat erbij Wink

Ik heb Huffelpuf trouwens maar oranje gemaakt, anders zie je er niets van ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 1:37 pm

Madden schreef:
Meisje in Slytherin voor mij please!  albino 
Maar al te graag Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 1:37 pm

Heel stiekem wil ik er nog een Hufflepuff jongen bij
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 1:39 pm

Daggers schreef:
Heel stiekem wil ik er nog een Hufflepuff jongen bij
En dat vind ik stiekem geweldig, dus zal ik hem erbij zetten? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 1:40 pm

Illwill schreef:
Daggers schreef:
Heel stiekem wil ik er nog een Hufflepuff jongen bij
En dat vind ik stiekem geweldig, dus zal ik hem erbij zetten? Wink

Yush. En toen vond Noa in eens Ravenclaw en Hufflepuff cewl. Wutt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 1:41 pm

Daggers schreef:
Illwill schreef:
Daggers schreef:
Heel stiekem wil ik er nog een Hufflepuff jongen bij
En dat vind ik stiekem geweldig, dus zal ik hem erbij zetten? Wink

Yush. En toen vond Noa in eens Ravenclaw en Hufflepuff cewl. Wutt?
Okiidooo, komt erbij. Ook al besloten welk jaar?
Haha, geen idee? ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 1:43 pm

Illwill schreef:
Daggers schreef:
Illwill schreef:
Daggers schreef:
Heel stiekem wil ik er nog een Hufflepuff jongen bij
En dat vind ik stiekem geweldig, dus zal ik hem erbij zetten? Wink

Yush. En toen vond Noa in eens Ravenclaw en Hufflepuff cewl. Wutt?
Okiidooo, komt erbij. Ook al besloten welk jaar?
Haha, geen idee? ;p

Ehh...doe maar het zevende jaar -Vork smiley-
Terug naar boven Ga naar beneden
Kit

Kit


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Utrecht.

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 1:43 pm

Mag ik een jongen uit Huffelpuf? Marlon Teixeira als FC.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 1:48 pm

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} 23uefxk
{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} 29eghup
{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} 2uhxs1h
Naam: Thomas Dylan O’Shea. Ook wel bekend als Thom.

Uiterlijk: [FC: Logan Lerman]Thom heeft serieus zwarte haren. En dan ook echt zwart. Alleen lijkt het alsof het donkerbruin is door de zon, maar het is echt zwart. Meestal zet hij dit in model met gel, of enkel een hand erdoor. Ligt eraan hoeveel tijd hij nog heeft. Als hij net wakker is of heeft gedoucht liggen deze zwarte haren plat op zijn hoofd. Zijn ogen zijn groen. Groen en wat blauw, sommige zien hier de zee in. Meestal staan deze kijkers vriendelijk. Maar als je hem stoort kunnen ze erg dodelijk staan. Thom is ongeveer 1 meter en 85 centimeter lang, dus normaal voor een man. Maar redelijk groot voor iemand van zijn leeftijd. Zijn huid is licht, en verkleurd ook niet erg snel. Hij loopt vaak rond met een glimlach.
Karakter: Hij is een jongen waarmee je erge lol kunt trappen. Toch kan hij ook serieus zijn als het moet. Ondanks dat er dan wel eens een grapje voorbij komt op zijn tijd. Het is een vriendelijke jongen, en die helpt je ook als er iets is. Des ondanks is hij erg ongeduldig, en hij wordt niet snel boos. Thom is een erg bezorgd iemand, soms iets té. Je kunt hem zo vaak zeggen dat er niets gebeurt, maar hij is alsnog bezorgd. Hij is redelijk nonchalant en het boeit hem ook geen moer wat je van hem denkt. Thom verspilt liever zijn energie in mensen die hem wel mogen dan in mensen die hem niet mogen. Je kunt hem erg goed vertrouwen en hij probeert je ook te helpen. Val hem nooit lastig als hij leest, dan kijkt hij je dodelijk en geërgerd tegelijk aan en heb je hem niet meer zo vrolijk als normaal.

Tovernaarouders?: Hij is een volbloed tovenaar. Dus ja. Beide ouders werken op het ministerie.

Schooljaar: Het zevende jaar, wat hem dus zeventien maakt.

Afdeling: Hufflepuff.

Extra: -Kan nog komen-
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 1:57 pm

Zou nu allemaal aangepast moeten zijn. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 1:59 pm

Huffelpuff heeft er eens meer! HELL YEAH!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 2:04 pm

Daggers schreef:
Huffelpuff heeft er eens meer! HELL YEAH!!
Verbaast me ook, haha! ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Kit

Kit


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Utrecht.

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 2:05 pm

Daggers schreef:
Huffelpuff heeft er eens meer! HELL YEAH!!

Dat gebeurd ook bijna nooit! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kit

Kit


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Utrecht.

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 2:05 pm

Mag ik ook nog een meisje uit Griffoendor?
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 2:06 pm

^Komt eraan! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Shades

Shades


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Magical World

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 2:08 pm

Mag ik een Ravenklauw meisje reserveren?  Razz Whaah dit wordt mijn favoriete smiley op dit forum Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 2:08 pm

Meestal zitten Griffoendor en Zwadderich als eerste vol. En Ravenklauw misschien drie of vier. Maar Huffelpuf niet echt x)
Ach beterr!

Zijn mijn personage's overigens goed?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kit

Kit


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Utrecht.

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 2:11 pm

Naam:
Alec Newt Hillsborough.

Uiterlijk:
{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Large
Karakter:
Tovernaarouders?:
Schooljaar:
Afdeling:
Huffelpuf.

Extra:


Laatst aangepast door Kit op wo aug 06, 2014 2:17 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitimewo aug 06, 2014 2:11 pm

Daggers schreef:
Meestal zitten Griffoendor en Zwadderich als eerste vol. En Ravenklauw misschien drie of vier. Maar Huffelpuf niet echt x)
Ach beterr!

Zijn mijn personage's overigens goed?
Dat valt me inderdaad ook op.

En ja, ze zijn zeer goed!  Surprised 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Gesponsorde inhoud





{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {RPG} No good without evil ~HP~ {Praattopic}
» {RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic}
» [RPG] Camp Agora |rollentopic|
» [RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic}
» [Rollentopic] Opstand - RPG (by Illwill & Shades)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPGnu :: Rollentopics :: Fanfiction-
Ga naar: