RPGnu
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RPGnu

Maak een rollenspel aan of doe mee met anderen. Laat je fantasie de vrije loop.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [RPG] Camp Agora |rollentopic|

Ga naar beneden 
+7
Shades
Kit
Mudita
Nuevo
Brodie-Sangster
Californication
Illwill
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Illwill
Admin



Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 12:40 pm

Melville schreef:
mag ik een meisje dat ik later invul? Ik ben namelijk nu op vakantie.
Dat mag absoluut! Ik zet je erbij Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Rivera




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 06-08-14

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 12:44 pm

Mag ik een jongen? Ik ga zaterdag wel op vakantie, dus ik hoop dat dat geen groot probleem is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 12:51 pm

Rivera schreef:
Mag ik een jongen? Ik ga zaterdag wel op vakantie, dus ik hoop dat dat geen groot probleem is.
Ik zet je erbij!
En dat vormt geen probleem, we vinden er vast wel wat op Wink
Als de RPG al begonnen is, krijgt je personage anders voor je vertrekt een griepje. Is ie nog niet begonnen, nja dan kom je gewoon wat later aan, gebeurt zo vaak op kampen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Parrish

Parrish


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Dean's Impala :3

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 1:00 pm

Mag ik een meisje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 1:02 pm

^Je staat erbij Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Rivera

Rivera


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 06-08-14

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 1:31 pm

Illwill schreef:
Rivera schreef:
Mag ik een jongen? Ik ga zaterdag wel op vakantie, dus ik hoop dat dat geen groot probleem is.
Ik zet je erbij!
En dat vormt geen probleem, we vinden er vast wel wat op Wink
Als de RPG al begonnen is, krijgt je personage anders voor je vertrekt een griepje. Is ie nog niet begonnen, nja dan kom je gewoon wat later aan, gebeurt zo vaak op kampen Smile

Oké, top! Dan ga ik mijn rol invullen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shades

Shades


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Magical World

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 1:32 pm

Mag ik een kokkin/schoonmaakster? Kan dat? (vrouw)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 1:39 pm

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 2lncvux
Naam: Annabeth Sophia Bäcker. Ook wel bekend als Beth.

Leeftijd: Beth is zestien jaar oud. [12 februari]

Uiterlijk: Beth heeft blonde lokken die tot haar borsten komen. Meestal zitten deze los met een beanie erover of heeft ze het in een hoge staart. Deze lokken zijn redelijk dik en dus moeilijk te borstelen, en dit kan nog wel eens lang duren. Haar ogen zijn blauw met een beetje grijs. Meestal staan deze erg hard, maar sommigen zien er vrolijkheid in. Beths huid is licht en hier en daar zit een kleine moedervlek. Ook heeft ze altijd mascara op. Meer niet.

Innerlijk: Komt.

Verleden: Komt.

Extra: Ze is 100% Duits.
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 1:59 pm

Shades schreef:
Mag ik een kokkin/schoonmaakster? Kan dat? (vrouw)
Dat kan wel, maar heb je dan niet liever een begeleidster of zo? Want die heb ik nodig  silent
Maar als je echt liefst een kokkin/schoonmaakster wilt, kan dat ook. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Shades

Shades


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Magical World

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 2:20 pm

ik kan ook psycholoog zijn hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Parrish

Parrish


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Dean's Impala :3

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 2:31 pm

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 9b5acb96e024720a96a9073785ecbeda
Naam:
Nicoletta Irina del Rio. Ze wordt meestal Nicole genoemd.  
Leeftijd:
17.
Uiterlijk:
FC: Chelsea Gilligan
Nicole is een mooie dame. Ze heeft een ietswat getinte huidskleur door haar afkomst, deze wordt vaak bruiner in de zon. Ze verbrand niet heel snel. Ze heeft lang, zwart haar dat net haar onderrug niet raakt. Dit heeft ze meestal los hangen, maar als het makkelijker is doet ze een strakke staart in. Op haar luie dagen wilt ze er ook nog wel is een 'messy bun' van maken. Nicole's wenkbrauwen hebben dezelfde zwarte kleur en mooi geëpileerd. Onder haar wenkbrauwen heeft Nicole de echte eyecatchers zitten. Nicole staat bekend om haar felblauwe ogen, omringt met lange en volle wimpers. Verder heeft ze een smalle neus en vrij volle lippen. Nicole heeft een mooi lichaam. Ze is 1,69 lang en heeft een strak, slank zandloper figuur. Nicole heeft grote, volle vrouwelijke vormen die al snel opvallen bij haar slanke figuur. Ook heeft ze twee benen die eerder aan de dunne kant zijn, maar nog steeds sterk. Nicole houdt van kleren die strak aansluiten. Naast een luie dag of pyjama draagt ze dan ook eigenlijk geen wijde kleding. Verder heeft ze een aantal tattoos en wat piercings. Ze heeft in elk oor drie gaatjes, een tongpiercing, een navelpiercing en in elke heup nog twee piercings.
Innerlijk:
Nicole is een brutale dame. Nicole houd nooit haar mening voor zich, ze deelt het gerust met heel de wereld. Zelfs als die mening totaal anders is dan de rest. Het boeit haar totaal niks wat anderen van haar vinden. Ze kent geen schaamte en totaal geen schuld. Nicole vertrouwt mensen niet heel snel, ze heeft dus ook maar een kleine groep echte vrienden. Anderen gebruikt ze meer als slaafjes of als een netwerk. Grote problemen heeft ze nooit gehad omdat ze zich meestal op eigen houtje weet te redden. Nicole is zeer koppig en zeker niet het type dat snel om hulp zou vragen, als ze dat wel doet weet je dus dat het ernstig is.
Verleden:
Nicole is opgegroeid met haar ouders, twee broers en twee zusjes. Haar ouders waren niet vaak thuis omdat ze tot laat werkten om genoeg geld op tafel te leggen. Haar twee broers hielpen mee door in een bende te gaan, dus die waren vaak tot diep in de nacht weg. Nicole is helemaal niet close met haar twee zusjes, dus ze was eigenlijk sinds haar 6e al vaak met haar vrienden buiten. Afgezien van haar broers is Nicole helemaal niet close met familie. Nicole ging vanaf haar 13e wel eens mee met haar broers, ze leerde hun vrienden kennen en trok steeds vaker met hen op. Zo ging het steeds verder en uiteindelijk zat ze zelf op haar 15e ook in een bende. Haar naam werd steeds vaker genoemd en ze werd alleen maar beruchter. Nicole werd opgepakt tijdens een overval met drie anderen van haar bende, ze zat zes maanden vast in de jeugdgevangenis en werd toen verplicht naar dit kamp gestuurd.
Extra:
Nicole zat dus in een bende. Deze had een bekende naam door heel het land. Haar gedrag is in de gevangenis wel geminderd, maar ze is nog steeds koppig met een sterke eigen mening.
[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 58ee70aa82f260793fa73e7b861bccec_large
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 2:41 pm

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Large
[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Large

Naam:
Venya Bjornson
Leeftijd: 27 jaar, 5 Juni
Uiterlijk: Ze heeft lange, bruine haren met blonde highlights en met een natuurlijke slag erin. Haar gezicht is een beetje ovalig en haar wenkbrauwen zijn best duidelijk aanwezig. Venya heeft grijze ogen die soms recht tot in je ziel te lijken kijken. Haar neus loopt een klein beetje omhoog op het eind, daarom noemt ze het zelf een varkensneus en begint ze soms als grap te knorren. Toch is ze er niet heel ontevreden over. Ze heeft best grote lippen die van nature een lichtroze kleur hebben.
Venya is niet overdreven groot, ongeveer 1m66. Ze is slank, maar haar borsten en heupen zijn verder best aanwezig. Al met al voelt Venya zich goed in haar vel.
Innerlijk: Venya is altijd vrolijk en houdt ervan om een gesprek aan te knopen. Toch kan ze evengoed serieus zijn wanneer dat nodig is. Iets wat als psychologe toch belangrijk is. Venya houdt ervan om mensen te helpen, dat maakt haar weer vrolijk. De problemen van anderen kunnen anderzijds soms wel zwaar op haar doorwegen, maar nadat ze die persoon geholpen heeft, voelt ze zich des te beter. Snel wordt ze niet boos, maar ze is eerder teleurgesteld en dat laat ze dan ook even duidelijk merken. Ze wil vanzelf altijd de zwakkeren beschermen, maar als het nodig is kan ze ook hard worden en duidelijk tonen waar iemand zijn plaats is.

Verleden: Venya komt oorspronkelijk uit Noorwegen, maar is al op jonge leeftijd naar Duitsland verhuist om daar bij een pleeggezin geplaatst te worden. Ze had het zeer moeilijk met het verliezen van haar ouders, via een familiedrama, en voelde zich niet thuis in het pleeggezin met vier dochters, die wel van de ouders zelf waren. Venya bevond zich veel op de straat en kreeg daar de verkeerde vrienden. Ze geraakte aan de drugs en deed af en toe wat illegale dingen, zoals winkeldiefstal. Uiteindelijk moest zij naar een afkick-kliniek om van de drugs af te geraken. Daarna heeft ze haar leven gebeterd en is ze psychologie gaan studeren. Ze besloot een andere manier te gebruiken dan de meeste psychologen en laat jongeren op kampen komen. Op die manier hebben ze verplicht sociaal contact en door het groepsgevoel is het vaak gemakkelijker om van problemen af te geraken. Ook zijn ze even volledig weg van hun omgeving, die misschien mede het probleem veroorzaakt.

Extra: Door haar eigen verleden kan ze zeker jongeren aan de drugs beter helpen met afkicken.


[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Large
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 2:42 pm

Shades schreef:
ik kan ook psycholoog zijn hoor
Eigenlijk had ik op maar 1 pyscholoog gerekend, maar ah dit kan ook wel. Al moeten we dan wel beide naast psycholoog ook begeleiders zijn zeg maar. Ze moeten meedoen aan de groepsactiviteiten en ze mee bedenken en zo. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Shades

Shades


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Magical World

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 2:43 pm

Aaah ik snap het (doe mij maar begleider dan)
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 2:45 pm

Shades schreef:
Aaah ik snap het (doe mij maar begleider dan)
Vrouw?

En bedankt! Ben blij dat er eindelijk een begeleider is :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Shades

Shades


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Magical World

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 2:46 pm

Vrouw jep
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 2:49 pm

Ze staat erbij! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Rivera

Rivera


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 06-08-14

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 3:19 pm

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 AdgUVXY8
Naam: Elijah Blackburn
Leeftijd: 18 jaar
Uiterlijk: Elijah heeft donkerbruin haar dat hij kort houdt en waar hij weinig mee doet. Zijn ogen zijn mosgroen. Elijah heeft een redelijk jongensachtig postuur. Hij is mager – hij kan eten wat hij wil, maar komt geen grammetje aan – en is helaas niet gezegend met de buikspieren waar meisjes wild van worden. Elijah is 1,83 meter lang.
Spoiler:
Innerlijk: Elijah houdt zich graag op de achtergrond. Hij heeft er een hekel aan om in het middelpunt te staan en houdt niet van aandacht. Hij is daarom niet erg goed in vrienden maken, want hij heeft nooit zin om op iemand af te stappen. Elijah is van mening dat hij niet echt vrienden nodig heeft, omdat die je toch vroeg of laat laten vallen. Je kunt wel zeggen dat hij een enorme pessimist is. Situaties positief benaderen is een talent dat hij absoluut niet bezit en ook heeft hij bijna nooit ergens motivatie voor. Zijn leven en zijn beslissingen kunnen hem eigenlijk niet zoveel schelen. Niet kan hem echt schelen, want hij heeft het gevoel dat het leven toch niets waard is. Elijah is nogal sarcastisch in zijn spreken en heeft nogal cynische humor. Meestal maakt hij een nogal sombere, neerslachtige indruk.
Verleden: Elijah is opgegroeid bij zijn moeder en stiefvader en zijn halfbroer Jonathan. Elijah was altijd al somber en zwijgzaam, maar toen hij dertien was concludeerde de dokter dat hij in een depressie zat. Daarvoor kreeg Elijah medicijnen. Die hielpen, tot zijn halfbroer en beste vriend Jonathan een ongeluk kreeg waarbij hij om het leven kwam. Hierna vergat Elijah zijn medicijnen en weigerde hij nog met iemand te praten of zijn familie onder ogen te komen, waardoor hij naar het kamp gestuurd werd.  
Extra: Elijah heeft een verschrikkelijke hekel arrogantie en egocentrische personen.


Laatst aangepast door Rivera op vr aug 08, 2014 10:15 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 7:04 pm

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Large
[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Large


Naam: Andric Taylor Adams
Leeftijd: 17
Uiterlijk: Andric heeft donker bruine haren en al even donkere bruine ogen. Hij heeft mannelijke wenkbrauwen, die niet overdreven groot zijn. Persoonlijk vindt hij zijn neus te groot voor zijn gezicht, hij haat het dan ook als er aandacht aan geschonken wordt, ook al is dat speels bedoelt. Hij heeft best volle lippen. Als Andric niet lacht, lijkt hij van nature een beetje boos te kijken, ook wanneer hij zich niet boos of verdrietig voelt.
Hij heeft een gemiddelde grote van 1m78 en is redelijk gespierd. Op zijn linker onderarm heeft hij een tattoo, maar hij weet niet van waar die komt.
Innerlijk: Andric is niet het soort jongen die op mensen afstapt en een gesprek begint, integendeel. Hij is zeer gesloten en is zichzelf gekeerd. Wel zal hij altijd een luisterend oor zijn voor zijn vrienden en wanneer iemand echt hulp nodig heeft, zal hij voor die persoon opkomen. Anderzijds wanneer hij voor zichzelf moet opkomen, doet hij dat meestal niet. Doorgaans laat hij over zich heen lopen.
Verleden: Hij kan zich zijn echte ouders herinneren en hij weet dat de ouders die hij nu heeft niet zijn echte ouders zijn. Iedereen blijft hem maar vertellen dat hij zich zelf zou moeten kunnen herinneren wat er met zijn ouders is gebeurd, maar het komt maar niet terug. Het zwarte gat waar zijn ouders in verdwenen bevindt zich ongeveer rond zijn 15e levensjaar. Vanaf dan heeft hij vaker zwarte gaten gehad, zonder dat er alcohol of drugs mee gepaard ging. Zo was er bijvoorbeeld die tattoo, waarvan hij niet kan herinneren hoe die daar komt. Psychologen hebben al geconstateerd dat hij een meervoudige persoonlijkheid heeft. Dit is moeilijk te behandelen en tot nu toe heeft nog geen enkele psycholoog hem kunnen helpen. Zijn ouders hebben hem in wanhoop naar het kamp gestuurd.
Extra: Door zijn dubbele persoonlijkheid kan hij soms helemaal anders uit de hoek komen dan hij eigenlijk is.

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Large
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Californication

Californication


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 06-08-14

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 08, 2014 10:08 am

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Aeof9e
Naam: Nathan Grey.
Leeftijd: Zeventien.
Uiterlijk:Nathan heeft een bleke huid en donkere, wilde haren. Meestal doet hij niet veel aan zijn uiterlijk en is hij al snel klaar. Hij heeft donker bruine ogen en is totaal niet lang. Hij heeft redelijk hard gewerkt voor het beetje spieren wat hij heeft en daar is hij dan ook erg trots op. Nathan doet niet aan tattoo's want dat vindt hij eng maar piercings vindt hij geweldig en heeft er dan ook twee. Een onder zijn lip en de andere in zijn tepels. Ook heeft hij oorbellen maar die vallen nooit echt op, naast dat heeft hij een makkelijke stijl. Het moet lekker zitten en als het er mooi uitziet is dat een pluspunt. Nathan had altijd een nogal onplezierige rookgeur met deodorant om hem heen hangen maar sinds hij naar dat kamp gaat mindert dat.
Innerlijk: Nathan is een nogal ingewikkelde, rebelse jongen en houdt van alles wat tegen de regels ingaat. Dit had hij altijd al gehad en had een hekel aan alle soorten kritiek die hij kreeg op alles en was soms wel eens iets te snel op zijn teentjes getrapt. Voor de rest heeft hij leuke humor, althans wanneer hij daar zin in heeft. Hij is nogal recht op zijn raap en zegt vaak wat hij denkt en wat hij vindt, ook doet hij dingen zonder na te denken wat volgens hem juist het leven leuker maakt.
Hij kent zijn eigen grenzen niet en dat duidt op zijn verslaving van drugs en roken, het heeft hem er dan geen leuker persoon op gemaakt. Toch is hij geen ongezellig persoon en heeft hij een aanstekelijke lach.
Verleden:Nathan had een groter en een kleiner broertje die allebei net zo gelovig waren als zijn ouders, hij geloofde in helemaal niks en viel een beetje uit de groep en zijn vader had van dat moment een bloedhekel aan hem en kon het niet hebben dat hij niet geloofde. Hij werd nogal afgestoten en toen hij naar de middelbare ging maakte hij nieuwe vrienden, ze waren anders en waren voor alles in.
Het tegenovergestelde gebeurde en Nathan liet zijn vrienden kennismaken met o.a alcohol en wiet. Zijn ouders wisten het al gelijk en waren er kapot van, toch deden ze alles om hem weer op het rechte pad te brengen en dus was dit kamp een van de beste oplossingen.
Extra:Hij heeft zijn opleiding nooit kunnen afmaken maar zou als het kon wel weer willen studeren.

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Spkfo0
Terug naar boven Ga naar beneden
nepenthe

nepenthe


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 06-08-14

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 08, 2014 11:32 am

Mag ik een jongen alsjeblief? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 08, 2014 2:42 pm

nepenthe schreef:
Mag ik een jongen alsjeblief? ^^

Natuurlijk, ik zet t erbij Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 08, 2014 3:04 pm

Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 12, 2014 7:47 pm

Daggers -> 27O91O
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Camp Agora |rollentopic|   [RPG] Camp Agora |rollentopic| - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RPG] Camp Agora |rollentopic|
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
»  [RPG] Camp Agora |Praattopic|
» [RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic}
» {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}
» [Rollentopic] Opstand - RPG (by Illwill & Shades)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPGnu :: Rollentopics :: Jongeren-
Ga naar: