RPGnu
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RPGnu

Maak een rollenspel aan of doe mee met anderen. Laat je fantasie de vrije loop.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 {RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic}

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

{RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic} Empty
BerichtOnderwerp: {RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic} Icon_minitimevr aug 08, 2014 3:13 pm

{RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic} 2i8f87p

85 jaar na de val van Voldemort herreist het kwaad in een nieuwe vorm. Mensen worden om onverklaarbare reden dood aangetroffen, tovenaars verdwijnen,… Het onheil verspreidt zich in de tovenaarswereld.
Samen met zijn aanhangers, Shades genaamd, neemt Svarog steeds een stukje meer van de wereld over. Zijn doel is de toverwereld te overheersen, de mensen uit te roeien en de mudbloods hun plaats te laten voelen. Niemand heeft hem ooit kunnen aanschouwen. Een duistere schim is het laatste wat je ziet voor je ziel je lichaam verlaat.
in deze duistere en angstige tijden verwelkomt het schoolhoofd, Albert Theodorus Chamberlain, de leerlingen voor een nieuw schooljaar op Hogwarts. Professor Theodorus verzekert de leerlingen dat ze niet in direct gevaar verkeren, maar maant hen wel aan op hun hoede te zijn. Want wie kan je nu nog vertrouwen? Welke nieuwe vriendschappen ontstaan? Welke oude banden worden opnieuw aangehaald?

Griffoendor:
Gereserveerd ~ Kit
Arabella Jess DiLaurentis "AJ" 6e jaars ~ Parrish |3|

Zwadderich:
Gereserveerd ~ Madden
Ysabeau Melisande de Clermont 'Ysa' 7e jaars ~ DarkAng3l |3|
Tyler Elijah Romano 7e jaars ~ Parrish |2|

Huffelpuf:
Aylin Samantha Moore 6e jaars ~ Illwill |2|
Thomas Dylan O’Shea "Thom" 7e jaars ~ Daggers |1|
Alec Newt Hillsborough ~ Kit |2|
Gereserveerd ~ Nepenthe

Ravenklauw:
Luca Elizabeth Westlize "Lux" 6e jaars ~ Daggers |1|
Sharon `Cheese` McHale 7e jaars ~ Shades |2|

Uurrooster 5e jaars:

Uurrooster 6e jaars:

Uurrooster 7e jaars:

Schoolregelement:

We beginnen wanneer iedereen in de zaal binnenkomt om aan het avondeten te gaan. Aangezien ik al gemerkt heb dat de RPG's meestal doodlopen als je in de trein begint.
Natuurlijk komt eerst de toespraak van het schoolhoofd voor het avondmaal wordt opgediend. Zoek alvast een plaatsje aan tafel.


Regels
-OC aanduiden met ],},),*,…
-De personages moeten tussen de 16 en 20 jaar zijn
-Maximum 3 personages per persoon (elk personage in een andere afdeling)
-Ik geef geen minimum aantal regels, maar onthoudt dat een iets langere tekst vlotter leest en makkelijker te beantwoorden is.
-Geen ruzie, alleen in character
-16+ is toegestaan
-Geweld, schelden,… mag IC, niet OC
-Nieuwe topics worden door mij of Orcram aangemaakt. Ook voor vragen kunnen jullie bij hem terecht.

 Arrow  Rollentopic
 Arrow  Praattopic


Laatst aangepast door Illwill op vr aug 08, 2014 3:46 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Brodie-Sangster

Brodie-Sangster


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Somewhere.

{RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic} Icon_minitimevr aug 08, 2014 3:43 pm

[MT. Wat is het begin?]
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

{RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic} Icon_minitimevr aug 08, 2014 3:45 pm

Daggers schreef:
[MT. Wat is het begin?]
Dat heb ik er net bij gezet Smile
We beginnen bij het avondeten. Dus iedereen komt net de zaal binnen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Parrish

Parrish


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Dean's Impala :3

{RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic} Icon_minitimevr aug 08, 2014 3:54 pm

[MT]
Terug naar boven Ga naar beneden
DarkAng3l

DarkAng3l


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 06-08-14
Leeftijd : 34

{RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic} Icon_minitimevr aug 08, 2014 3:57 pm

[ik post nu even, wan tik ga dan zo richting manege voor rijles. Ben er vanaaf laat (na 9 pas, trug) ]

Ysabeau Melisande de Clermont 'Ysa' | 7de Jaar
Zwijgend stapte ze uit de koets en het bordes op naar de school. Het voelde goed om terug te zijn op school, ondanks het feit dat er ook zat dingen waren die ze minder graag had. Sommige vakken waren een ramp en ze was verbaasd dat ze er toch voor geslaagd was, andere had ze vorig jaar met alle gemak afgelegd en zou ze zo kunnen herhalen terwijl ze sliep.
Met een waarschuwende blik op een paar tweede jaars van Huffelpuf liep ze door de gang naar de deur van de Grote Zaal. Over tien maanden zou ze hier vertrekken, afgestuurd en een volledig bekwaam heks. Op papier toch, want in haar ogen was ze al meer dan bekwaam en waren er weer andere die afstudeerden die een totale ramp waren, zelf na 7 jaar les.
Haar blik ging gelijk naar de tafel van Zwadderich het moment dat ze de zaal binnen kwam. Een aantal bekende gezichten waren verdwenen, vorig jaar afgestudeerd en nog voor ze zouden eten zouden er een aantal nieuwe bijkomen. Ze was benieuwd hoe dat zou gaan verlopen. Rusti gliep ze langs de tafel naar waar een aantal andere van de zevende jaars al zaten en ging erbij zitten.
Wat verveeld keek ze voor zich uit naar de andere tafels. Ze snapte echt niet waarom mensen graag daar zaten, en dan vooral bij Huffelpuf. Hersenloos vond ze ze om eerlijk te zijn. Even draaide ze met een pluk haar om haar vinger voor ze haar blik naar de deur afwendde en keek hoe de anderen ook langzaam binnen kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragonstigerlilly.deviantart.com/
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

{RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic} Icon_minitimeza aug 09, 2014 9:12 am

Aylin Samantha Moore | Huffelpuf | 6e jaars


Met een vrolijk sprongetje lanceer ik mezelf uit de koets, om meteen de trappen richting het kasteel op te huppelen. Opnieuw een jaartje vol mensen om me heen die ik niet durf aan te spreken! Het klinkt misschien zielig, maar ik ben alsnog graag op school. Ik hou ervan onder de mensen te zijn, zelfs als ze het niet tegen mij hebben. Zelf ga ik gesprekken snel uit de weg, aangezien ik het haat als mensen naar me kijken. Ik draag de meest versleten tweede handse kleding van de hele school denk ik, maar het is nu eenmaal alles wat we ons kunnen veroorloven...
Dat is nog zo'n reden waarom ik hou van school. Het is niet thuis...
In mijn eentje loop ik de Grote Zaal binnen, ondertussen bijna over mijn voeten struikelend. Mijn ogen dwalen over de tafel van Huffelpuf, maar degene die ik zoek is er natuurlijk niet. Die zal er nooit meer zijn...
Op een paar stoelen afstand van andere mensen ga ik dan maar zitten, gewoon alleen zonder echt helemaal alleen te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

{RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic} Icon_minitimedi aug 12, 2014 11:34 am

Aylin Samantha Moore | Huffelpuf | 6e jaars


Verveeld staar ik voor me uit. Misschien is het toch niet zo fijn om dicht bij mensen te zijn zonder ermee te praten. Met een zucht draai ik me om, zodat ik de zaal door kan kijken. Overal zitten mensen gezellig te kletsen, maar ik zou niet weten bij wie ik me kan voegen om in het gesprek te delen. Bij een andere tafel? Sowieso niet, die zullen het al zeker niet fijn vinden dat een Huffelpuffer zich bij hun komt mengen. Iemand van deze tafel dan... Maar wie?
Iedereen die ik zie is al in gesprek en ik haat het om dat te gaan onderbreken en mezelf bij de mensen op te dringen. Maar moet ik hier dan de rest van het schooljaar in mijn eentje doorbrengen? Nu ik hem niet meer heb...

{echt niemand voor Aylin?}
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Gesponsorde inhoud





{RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic}   {RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{RPG} No good without evil ~HP~ {Speeltopic}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {RPG} No good without evil ~HP~ {Praattopic}
» {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}
» [RPG] The Dark Brotherhood {Speeltopic}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPGnu :: Speeltopics :: Fanfiction-
Ga naar: