RPGnu
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RPGnu

Maak een rollenspel aan of doe mee met anderen. Laat je fantasie de vrije loop.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic}

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Shades




Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 06-08-14

[RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic}   [RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic} - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 9:49 am

Yay ik heb er nu al zin in. Kun je alvast een praattopic openen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Illwill
Admin



Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14

[RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic}   [RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic} - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 10:15 am

Shades schreef:
Yay ik heb er nu al zin in. Kun je alvast een praattopic openen?
Goed idee, zal ik eens doen dan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

[RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic}   [RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic} - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 07, 2014 10:19 am

Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Illwill
Admin
Illwill


Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Neverland

[RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic}   [RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic} - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 08, 2014 3:10 pm

Het speeltopic is aangemaakt!
Ik kan zelf misschien pas over enkele dagen wat posten, aangezien ik met mijn vriend in België zit en het misschien ons laatste weekend samen is voor een tijdje. Dus daar willen we wel even van genieten...

Arrow  Speeltopic
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgnu.huhohi.com
Regulus Black




Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 06-08-14

[RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic}   [RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic} - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 09, 2014 3:37 pm

Regulus Black schreef:
Naam:
Gawin
Leeftijd:
22
Rol:
Oude assassin, vechtleraar
Uiterlijk:
[RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic} - Pagina 2 Large

[RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic} - Pagina 2 Large
Innerlijk:
Gawin stopt zijn hart en ziel in het opleiden van jongeren. Hij is een goede vechter en wil dan ook graag dat zijn leerlingen dat ook worden. Maar toch vindt hij het ook belangrijk om ze te leren nooit op te geven, pas als het zeker is dat iets gaat mislukken. En dan misschien nog niet. Hij vindt dat erg belangrijk en zelf stopt hij dan ook echt niet snel.
Hij is een goede vechter en traint dan ook zoveel mogelijk. Hij doet graag dingen die gevaarlijk zijn zodat hij alles kan vergeten. Hij is vaak alleen doordat hij bang is zijn kracht te gebruiken als hij dat niet wil en daarmee mensen pijn te doen. Hij is vaak stil en als hij iets zegt dan meent hij het ook. Hij denkt goed na over wat hij zegt en doet zodat hij niet snel mensen beledigd of domme dingen doet. Sinds hij zijn gave ontdekte probeert hij met zo min mogelijk mensen bevriend te raken. Zijn leerlingen behandelt hij dan ook echt als leerlingen en hij raakt er niet bevriend mee. Soms als hij iemand echt heel aardig vind of diegene vertrouwd dan neemt hij nog een risico, maar de laatste keer dat hij dat deed liep het helemaal mis en sindsdien weigert hij om dat nog te doen.
Wapens:
Gawin heeft het liefste een zwaard maar is wel redelijk met allerlei wapens. Dit komt ook omdat hij leraar is en zijn leerlingen wil laten kiezen qua wapen.
Kracht:
Door iemand vast te pakken kan hij diegene helse pijn laten voelen. Deze kracht zat eerst alleen in zijn handen maar is zich langzamerhand uit aan het bereiden over zijn hele lichaam. Hij is aan het oefenen met het controleren maar het lukt nog niet echt goed.
Extra:
/

Gawin is af. Ik ga nu beginnen aan mijn leerling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regulus Black




Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 06-08-14

[RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic}   [RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic} - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 10, 2014 12:42 pm

Naam:
Nicholas, maar de meesten noemen hem Col
Leeftijd:
17
Rol:
Jonge assassin
Uiterlijk:
[RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic} - Pagina 2 Large

[RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic} - Pagina 2 Large
Innerlijk:
Nicholaas is niet een jongen die je graag tegen wilt komen. Hij is onvriendelijk tegen vrijwel iedereen die hij tegenkomt en wil altijd de baas zijn. Hij kan er niet tegen als iemand anders ergens beter in is dan hij en wil zichzelf dan bewijzen. Hij is bang dat mensen hem zullen vergeten en dat hij niks waar kan maken. Daarom gedraagt hij zich zo dus ook. Dit geeft hij enkel niet graag toe. Hij maakt graag misbruik van anderen als hij daardoor iets niet hoeft te doen. Hij vertrouwt eigenlijk niemand maar als hij dat wel doet, dan zal hij ook voor diegene willen zorgen. Hij is dan ook wel zorgzaam maar ook dit geeft hij liever niet toe.
Wapens:
Messen en zwaard.
Kracht:
Col kan als hij iemand anders aanraakt het verleden van die persoon zien. Hij kan dan de meest vrolijke maar ook de meest verdrietige herinneringen zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra202

Lyra202


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 25-08-14
Leeftijd : 28

[RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic}   [RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic} - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 26, 2014 5:52 am

oudere Assasin en leider .city guard graag.
Ik ben Lazulis op quizlet trouwens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic}   [RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic} - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RPG] The Dark Brotherhood {Rollentopic}
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [RPG] The Dark Brotherhood {Praattopic}
» [RPG] The Dark Brotherhood {Speeltopic}
» {RPG} No good without evil ~HP~ {Rollentopic}
» [RPG] Camp Agora |rollentopic|
» [Rollentopic] Opstand - RPG (by Illwill & Shades)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPGnu :: Rollentopics :: Middeleeuwen-
Ga naar: